کودک درون غمگین...

خرید بک لینک

همین الان یه پروژه رو تموم و اپلود کردیم و برای بعدی که به مراتب سختتر و زمانبتر هم هست، تا اخر امشب وقت باقی مونده از اونجا که در حال از دست دادن چشمامم و مغزم رو هم لازم دارم قراره یککککک ساعت (با تاکید روی ک) فقط یک ساعت بخوابم و بیدار بشم پای درس و مشقم.

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: سه شنبه 25 بهمن 1401 ساعت: 10:48

این وبلاگ مستندترین شرح ماوقع زندگی منه و لذا نیازمند اپدیت کردن آن هستیم.ترم سوم ارشد تموم شده و تو خلسه بعد از تحویلام همچنین در حال ارسال رزومه به این طرف و آن طرفم و در عین حال دارم کار میکنم که دوست برنامهنویسم میگه: «نمیخوای برنامهنویسی یاد بگیری؟ پایتون؟! بعدش هم ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی... » و من فکر میکنم: «اااا تپه ری... چیزه... ببخشید فتح نشده... چی بهتر از این؟! بریم تو کارش... » و اینگونه پایتون رو استارت زدم و به نظرم جالب و کاربردی میاد... (سعی میکنه به دورههایی که داره و ندیده فکر نکنه)از نظر احساسی متزلزلم پر از احساسات ضد و نقیض پر از شک نسبت به خودم و دیگران و پر از نیاز به حضور نزدیک خانم خواهر که دوره... خیلی دوره... حس میکنم اگه بود خیلی راحتتر با خیلی چیزها کنار میاومدم و خیلی اتفاقا یه جور دیگه میافتاد یا حتی نمیافتاد یا ... نمیدونم.فهمیدم «نمیدونم» پرتکرارترین فعلیه که از ذهن و دهان من میگذره و دختر جون تا کی قراره ندونی؟!همین دیگه... خود افشایی برای امروز کافیه... کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: سه شنبه 25 بهمن 1401 ساعت: 10:48

من همانم که اگر مستم تویی در ساغرم

من از آنی که تو در من ساختی ویرانترم

احمد امیرخلیلی

این روزها بیشتر از هر وقت دیگهای نمیدونم. میدونم و نمیدونم. میدونم و نمیتونم.

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 16:58

صفحه بندی